Головна » Новини
Українська | Русский | English
Головна Оголошення Новини Нормативно-правова база АКТУАЛЬНО Доступ до публічної інформації Звернення громадян

Новини

Актуальність сьогодення: у м. Миколаєві проведено семінар

30/05/2019

 30 травня 2019 року Міністерством освіти і науки України у м. Миколаєві проведено семінар "Туринський процес 2018 - 2020 Україна".

Туринський процес - це інтерактивний інструмент аналізу політики в галузі професійної освіти на основі фактичних даних.

            У роботі семінару взяли участь Карбишева В.О., (модератор) керівник експертної групи з питань змісту та забезпечення якості освіти головного управління професійної освіти директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України, Гріненко В.В., координатор робочої групи "Туринський процес 2018 - 2020 в Україні", директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернігівській області, Удовиченко О.О., директор департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації, Комісарова Л.О., заступник директора департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації, Шаповалова Н.В., директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Миколаївській області, учасники семінару - члени робочої групи, представники професійної (професійно-технічної) освіти Харківської, Полтавської, Луганської, Чернігівської, Сумської, Кіровоградської та Донецької областей.

            Карбишева В.О. акцентувала увагу на активній участі професійної (професійно-технічної) освіти України у підготовці регіонального звіту в рамках п'ятого раунду Туринського процесу. Зупинилася на ключових позиціях щодо різних викликів (перешкод) на шляху розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти регіонів України та ноу-хау регіонів щодо подолання перешкод на шляху розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

            Всі області презентували регіональні звіти з упровадження проекту "Туринський процес 2018 - 2020 в Україні", в яких розкрито найбільш нагальні проблеми розвитку регіональної професійної освіти. Кращі практики функціонування системи професійної (професійно-технічної) освіти 8 областей представили своє бачення формування нової стратегії розвитку системи регіональної професійної освіти.

            Під час обговорення регіональних звітів, які складатимуть основу національного звіту Туринського процесу, здійснено аналіз розвитку професійної освіти і навчання як шляху розвитку професійних навичок. 

 

 

 

 

Всі новини →