Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
23/09/2025
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр №1" Миколаївської міської ради ласкаво відкриває свої двері і запрошує до себе на віртуальну зустріч, щоб показати, що важливого відбувається у стінах закладу.
Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є проведення комплексних психолого-педагогічних оцінок розвитку дітей, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять, забезпечення системного та кваліфікованого супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Фахівці центру радо зустрічають усіх відвідувачів у залах очікування, де батьки можуть заповнити заяви, анкети та інші документи; пройти первинне опитування, отримати необхідну інформацію стосовно розвитку дітей з ООП за різними напрямками у вигляді буклетів, листівок, брошур. У той же час їхні діти не будуть нудьгувати, адже зали очікування оснащенні розвитково-ігровими матеріалами (іграшками, бізібордами, розфарбовками, сенд-плеями тощо).
У кабінеті директора відвідувачі отримають відповіді на всі запитання стосовно комплексного обстеження та подальшого освітнього шляху дитини.
В залі для засідань фахівці проводять методичні наради, семінари, круглі столи, працюють з методичною літературою та документацією.
Затишний логопедичний кабінет оснащений різноманітними матеріалами та цікавими посібниками, які допомагають вчителям-логопедам проводити комплексні обстеження, а також долати мовленнєві вади у дітей з особливими освітніми потребами на корекційно-розвиткових заняттях. Тут учитель-логопед професійно надає батькам методичну підтримку щодо рівня розвитку мовлення та відновлення мовленнєвої функції їхніх дітей у вигляді консультацій, майстер-класів, бесід за запитом.
У кабінеті практичних психологів, крім проведення комплексних обстежень та індивідуальних занять, є в наявності міжнародний ліцензійований психо-діагностичний інструментарій для прорахунку інтелекту. Серед яких:
Ø Leiter-3– методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціювання нейропсихологічних процесів у віковій категорії від 3-х до 75-ти років;
Ø WISC-IV- методика для вимірювання інтелекту у дітей від 6-16 років;
Ø Conners-3- це набір шкал для оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності у віковій категорії від 6-16 років;
Ø CASD- скринінгова шкала виявлення розладів аутистичного спектру;
Ø PEP-3- дає можливість визначити рівень розвитку навичок і надає інформацію для постановки діагнозу та визначення ступеня тяжкості відхилення.
Завдяки використанню науково обґрунтованих методик прорахунку інтелекту у дітей фахівці отримують можливість своєчасно виявити індивідуальні особливості розвитку та визначити подальші напрями корекційно-розвиткової роботи, забезпечити комплексну оцінку пізнавальних можливостей дитини, що сприятиме формуванню індивідуальної освітньої траєкторії. Застосування таких технологій є надзвичайно важливим для формування індивідуальної програми розвитку й успішної інтеграції дитини в освітній простір.
Кабінет дефектологів оснащений різноманітними матеріалами для розвитку дрібної моторики, такі як мозаїки, конструктори, інтерактивна пісочниця, а також сенсорними матеріалами для стимулювання різних типів сприйняття. Організація простору кабінету створена з урахуванням індивідуальних потреб кожної дитини, що слугує допомогою фахівцю у проведенні корекційно-розвиткових занять. Окрім занять дефектологи проводять комплексні оцінювання, а також, за запитом, надають консультації батькам.
Кабінет учителя-реабілітолога є першою родзинкою ІРЦ №1 , адже він оснащений:
Ø гімнастичними стінками, які використовуються для зміцнення опорно-рухового апарату, розвитку сили гнучкості, формування правильної постави;
Ø профілактором Євмінова, спеціалізованим ортопедичним тренажером для реабілітації та профілактики захворювань хребта;
Ø скеледромом, що тренує м'язи, рівновагу та допомагає коригувати поставу;
Ø сенсорними доріжками (різними за фактурою поверхнями), які використовуються для розвитку тактильної чутливості, координації та профілактики плоскостопості;
Ø сухим басейном, що сприяє розслабленню, знімає напругу, розвиває сенсорне сприйняття та моторику;
Ø орбітреком, що дозволяє м’яко тренувати серцево-судинну систему, зміцнює м'язи ніг та рук, покращує витривалість;
Ø батутом, що застосовується для розвитку вестибулярного апарату, тренування координації, м'язового тонусу і емоційного розвантаження.
Дітки залюбки відвідують цей кабінет під час комплексного обстеження, а їхні батьки виявляють бажання записати своїх малят на відвідування корекційно-розвиткових занять.
Другою родзинкою комунальної установи є Сенсорна кімната, оснащена обладнанням для стимуляції всіх систем сприйняття:
Ø інтерактивною дошкою, що є мультимедійною системою;
Ø панеллю «Зоряним небом», яка створює релаксаційну атмосферу;
Ø кольоровою панеллю, яка використовується при роботі з дітьми із розладами аутистичного спектру;
Ø обіймально-стискальною машиною та сенсорним мішком, що допомагає дітям відчувати і керувати своїм тілом;
Ø світловою колоною, що створює заспокійливу атмосферу, яка сприяє релаксації та зменшенню стресу у дітей;
Ø світловим столиком, який використовується, як засіб арт та кольоро-терапії;
Ø світловим дощем, що у поєднанні із сухим басейном, надає можливість дитині відчути себе у безпеці й упорядкувати свій емоційний фон.
Якщо Ваша дитина потребує підтримки під час навчання, зверніться до КУ "Інклюзивно-ресусрний центр № 1" Миколаївської міської ради.
Спостерігати за новинами КУ «ІРЦ №1» ви можете на сторінці фейсбука https://www.facebook.com/groups/239140757494697?locale=uk_UA та сайті центру. https://nmikolaiv.wixsite.com/inklusivircnk1
Тел.: 093-781-33-20 (з мобільного) або за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 143