Головна » Новини
Українська | Русский | English
Головна Оголошення Новини Нормативно-правова база АКТУАЛЬНО Доступ до публічної інформації Звернення громадян

Новини

В Інклюзивно-ресурсному центрі Мішково-Погорілівської сільської ради відбувся семінар-практикум для асистентів вчителів/вихователів закладів освіти

05/05/2025

 01 травня 2025 року в КУ " Інклюзивно-ресурсний центр" Мішково-Погорілівської сільської ради відбувся семінар-практикум для асистентів вчителів/вихователів закладів освіти на тему: «Алгоритм створення індивідуальної програми розвитку».

До заходу долучились  начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту Мішково-Погорілівської сільської ради Марина Юрченко та 60 педагогів із чотирьох громад: Мішково-Погорілівської ТГ, Воскресенської ТГ, Шевченківської ТГ, Первомайської ТГ. 

 Метою семінару було виявити наявні знання у педагогів з питань інклюзивного навчання; уміння використовувати отримані знання під час складання індивідуальної програми розвитку особи (дитини) відповідно до різних нозологій; підвищити рівень професійної компетентності асистента вчителя/вихователя щодо роботи в інклюзивному(ій) класі/групі; розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентність у сфері інклюзії; підвищити професійну майстерність педагогів і ефективність їх процесуальної діяльності, встановити тісну співпрацю між педагогами; виховувати любов до дітей з ООП, до своєї професійної діяльності, до свого рідного краю. 
У дружній атмосфері розглянули такі питання:
-КУ«Інклюзивно-ресурсний центр» Мішково-Погорілівської сільської ради. Мета, завдання ІРЦ. Педагогічний склад ІРЦ, режим роботи. 
- зміни, що вносяться до Положення про інклюзивно-ресурсний центр;
- критерії комплексної оцінки;
- індивідуальна програма розвитку.
Розпочали семінар психологічною розминкою " Що у Вашому розумінні є " Інклюзія"?", створеною за допомогою   онлайнового сервісу Mentimeter, де учасники мали змогу свої думки миттєво передати  на екран мультимедійної дошки для обговорення. Протягом семінару використали такі психологічні вправи: " За межами очевидного" та "Капуста". 
Розглянули ІПР для учня та вихованця, наголосили на тому, що індивідуальність програми має бути розроблена з урахуванням особистих потреб, сильних та слабких сторін, інтересів та цілей дитини відповідно до вікових особливостей.

Всі новини →