Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
19/09/2024
Фахівці Українського інституту розвитку освіти уклали для педагогів посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами», де намагалися розкрити особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема в умовах інклюзивного навчання.
У посібнику висвітлені такі ключові моменти:
основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів (на момент створення посібника);
загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання в інклюзивному класі;
роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами;
педагогічне спостереження та практика реагування на підтримку;
залучення батьків до процесу оцінювання та роль оцінювання під час переходів між ланками освіти та інше.