Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
05/09/2024
03 вересня в обласному Будинку художньої творчості Миколаївської обласної ради відбулось засідання педагогічної ради у змішаному режимі на тему: «Організація освітнього процесу в ОБХТ у 2024/2025 навчальному році в умовах сучасних реалій», метою якого було розглянути особливості початку нового 2024/2025 навчального року; визначити завдання роботи педагогічного колективу ОБХТ щодо підвищення якості освітнього процесу в 2024-2025 навчальному році; допомогти педагогам зробити успішний старт освітнього процесу в умовах війни, врахувавши всі виклики та можливості.
На початку засідання педагоги виконали вправи з профілактики поствідпускного синдрому «Дерево досягнень», «Ромашка мрій, бажань та очікувань», «Тип мотивації», «Скринька радості», які допомогли присутнім «перезавантажитись» після відпустки.
Перед учасниками засідання виступила директор ОБХТ Лариса Щукіна, яка проінформувала про стан готовності ОБХТ до організованого початку 2024-2025 н.р. в умовах воєнного стану, наголосивши на тому, що пріоритетними залишаються питання створення безпечного освітнього середовища у закладі, забезпечення комфортних умов для учасників освітнього процесу й поліпшення якості освітньої діяльності закладу освіти. Лариса Вікторівна зазначила, що в закладі обраний змішаний формат організації освітнього процесу з урахуванням безпекової ситуації.
У своїй доповіді заступник директора з НВР виділила ключові акценти виховання здобувачів освіти в 2024-2025 навчальному році. Доповідачка зазначила, що робота педагогічного колективу ОБХТ в 2024-2025 навчальному році буде спрямована на:
- організацію безпечного освітнього середовища, забезпечення комфортних умов для учасників освітнього процесу й поліпшення якості освітньої діяльності закладу освіти;
- подолання освітніх втрат;
- набір та мотивацію дітей у гуртках;
- підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- адаптацію освітнього процесу до роботи в умовах можливої зміни режимів навчання: очне, дистанційне, змішаний формат;
- адаптивне та гнучке планування гурткової роботи;
- партнерську взаємодію ОБХТ та ЗЗСО;
- психосоціальну та емоційну підтримку, навчання учасників освітнього процесу життєвих навичок;
- збереження та відновлення психічного здоров’я учасників освітнього процесу;
- виховання особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, має прагнення до самовдосконалення й освіти впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору, самореалізації.
Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2024/2025 навчальному році розповіла практичний психолог закладу Лариса Ширченко, зазначивши, що першочерговим завданням є пошук дієвих засобів і методів профілактичної, просвітницької та корекційно-розвиткової роботи в закладі.
За сумлінну та бездоганну працю, плідну педагогічну діяльність, високі досягнення у навчанні та вихованні учнівської молоді Лариса Щукіна нагородила відомчими відзнаками педагогічних працівників закладу.
Зустріч була конструктивною, плідною, насиченою необхідною інформацією. Педагоги готові з новими силами приступити до праці для того, щоб продовжувати надавати дітям якісні знання, виховувати національне свідоме підростаюче покоління.