Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
16/11/2023
Педагоги ОБХТ взяли участь у вебінарі на освітньому проєкту «На Урок»: «Розвиток потенціалу обдарованих учнів: стратегії, методи та підходи».
Це інформаційний вебінар, як методична допомога. Відеозапис вебінару у безкоштовному доступі розміщений на сайті https://www.youtube.com/watch?v=7ZmaSgW_cuA, рекомендуємо переглянути у будь-який час керівникам закладів освіти, заступникам, методистам, педагогам позашкільної освіти, адміністраторам закладів освіти, всім педагогам, незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.
Автор вебінару Кронгауз Владислав вчитель історії комунального закладу «Харківський ліцей №3 Харківської міської ради».
Сучасна освіта спрямована на виявлення, підтримку та розвиток творчого потенціалу особистості здобувача освіти, врахування його схильностей та інтересів упродовж навчання в школі. Запорукою успіху спільної роботи учителя-предметника та учня/учениці є добір ефективних стратегій, форм та методів роботи, що сприяють формуванню компетентностей, знань, умінь і навичок, необхідних у житті. Важливою проблемою є створення творчого середовища для обдарованих учнів у інклюзивних класах, зокрема, з урахуванням фізіологічних, інтелектуальних, опорно-рухових особливостей здобувачів освіти. Лише за умов виконання окреслених вище завдань буде забезпечена успішна інтеграція здобувачів освіти до суспільства та відбуватиметься їх зростання як особистостей.
Зміст
- Теорія та практика роботи з обдарованими дітьми: різнорівневі завдання для учнів на уроці.
- Дослідницька та експериментальна робота школярів: проєктна, пошукова, дослідницька діяльність учнів на уроці та в позаурочний час.
- Шляхи та методи роботи з обдарованими дітьми в інклюзивному класі.
Очікувані результати: Учасники вебінару розглянули теоретичні та практичні етапи підготовки у питаннях створення та організації різнорівневих завдань на уроці; поглибили і актуалізували уявлення щодо організації дослідницької та експериментальної роботи школярів на уроках та в позаурочний час; ознайомилися із прийомами, формами та методами роботи з обдарованими дітьми в інклюзивних класах.