Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
08/09/2023
Педагоги ОБХТ взяли участь у вебінарі на освітньому проєкту «На Урок»: «Змішане навчання: як вчителю ефективно організувати роботу учнів як в класі, так і вдома».
Це інформаційний вебінар, як методична допомога. Відеозапис вебінару у безкоштовному доступі розміщений на сайті https://www.youtube.com/watch?v=SwX43G6s5nE, рекомендуємо переглянути у будь-який час заступникам, методистам, педагогам позашкільної освіти, психологам, корекційним педагогам, батькам учнів, адміністраторам закладів освіти, всім педагогам, незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.
Автор вебінару Понежа Наталія вчитель історії Першотравенського ліцею №2 Першотравенської міської ради, вчитель-методист.
Наближається новий навчальний рік. Другий навчальний рік в умовах повномасштабної війни. Багато закладів освіти мають укриття, а тому зможуть відновити процес навчання. У більшості закладів освіти це буде в змішаному форматі. Щоб організувати таке навчання доведеться докласти багато зусиль як засновникам закладів освіти, так і адміністрації. Але найскладніше буде вчителю, бо частина учнів до класу так і не прийде. Це може бути як з причини їх відсутності в населеному пункті де розміщена школа, так і за рішенням батьків, які вважають, що відвідувати заклад освіти небезпечно. Вчителю доведеться обирати різні варіанти та стратегії, щоб організувати роботу учнів і не подвоїти собі тижневе навантаження. Про досвід проведення таких змішаних уроків обговорили під час вебінару.
Зміст
- Гібридний варіант змішаного навчання як один з найбільших викликів для вчителя.
- Маршрутний лист – «швидка» допомога школярам як в класі, так і вдома.
- Як організувати співпрацю та групову роботу учнів.
- Які онлайн-сервіси обрати, щоб просто, зручно та ефективно.
Очікувані результати: Учасники вебінару ознайомилися з особливостями проведення уроків під час змішаного навчання за допомогою маршрутних листів, отримали практичні поради щодо організації групової та парної взаємодії на уроках в гібридному форматі та поділилися досвідом щодо онлайн-сервісів, які можна використовувати з різною метою на уроках в змішаному форматі.