Головна » Новини
Українська | Русский | English
Головна Оголошення Новини Нормативно-правова база АКТУАЛЬНО Доступ до публічної інформації Звернення громадян

Новини

Педагоги ОБХТ взяли участь у вебінарі на освітньому проекту «На Урок»: «Сонячні діти»: як організувати навчально-виховну діяльність учнів, які мають синдром Дауна».

10/05/2023

Це  інформаційний вебінар, як методична допомога.  Відеозапис вебінару у безкоштовному доступі розміщений на сайті https://www.youtube.com/watch?v=XY711eLlIvc, рекомендуємо переглянути у будь-який час заступникам, методистам, педагогам позашкільної освіти, психологам, корекційним педагогам, батькам учнів, адміністраторам закладів освіти, всім педагогам, незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.

Автор вебінару Дядениста Анна вчитель-дефектолог, логопед, музикотерапевт, фахівець (консультант) Інклюзивно-ресурсного центру      №3 ДМР. Авторка дидактичних посібників, ігор, вправ та методичних матеріалів для роботи з дітьми з ООП. Адміністраторка групи «Логопедичні матеріали» на порталі Facebook.

Для дітей із синдромом Дауна є вкрай необхідною індивідуальна програма розвитку та відповідна методика виховання. Їхнє мислення працює своєрідно: вони сприймають все буквально, у них ускладнене перенесення, вони пізніше вчаться мислити образами, а хтось геть не може цього навчитися. Тобто діти мислять конкретними ситуаціями, вивчають, як діяти у конкретній ситуації, і зазвичай діють.

«Сонячні діти», так прийнято називати дітей із синдромом Дауна, так само, як й інші, потребують особливого підходу. Однією з умов розвитку «сонячних дітей» є правильно організована розвиваюча предметно-просторове середовище, яке має бути змістовнонасиченим, трансформованим, поліфункціональним, варіативним, доступним та безпечним. У класах організація освітнього простору має відповідати вимогам безпеки, віковим та індивідуальним особливостям дітей та бути оснащеною різноманітними матеріалами, іграми, обладнанням та інвентарем, які забезпечують ігрову, пізнавальну, дослідницьку та творчу активність всіх учнів.

Зміст

-      Поняття та етіологія синдрому Дауна.

-      Характеристика «сонячних дітей».

-      Ступені організації навчально-виховного процесу для дітей із синдромом Дауна.

Очікувані результати: Учасники вебінару змогли узагальнити та систематизувати знання щодо понятть «діти сонця» або «діти із синдромом Дауна»; вдосконалили вміння організовувати якісний навчально-виховний процес для дітей із синдромом Дауна; розглянули різні ступені організації навчально-виховного процесу для «сонячних дітей».

Всі новини →