Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
За даними обліку в закладах освіти на території Миколаївської області перебуває на балансі 156 захисних споруд цивільного захисту (далі – ЗСЦЗ) з них: сховищ – 13, протирадіаційних укриттів – 143.
Отримали Акти обстеження ЗСЦЗ з позитивними висновками (є готовими або обмежено готовими) 107, з них:
- заклади вищої та фахової передвищої освіти (далі – ЗВО та ЗФПО) – 5,
- заклади професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗППТО) – 7,
- заклади загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО) – 69,
- заклади дошкільної освіти (далі – ЗДО) – 26.
Найпростішими укриттями (рекомендовано для укриття) забезпечено 381 заклади освіти (ЗВО та ЗФПО – 14, ЗППТО – 15, ЗЗСО – 203, ЗДО – 142, позашкільні – 7).
Наразі у Миколаївській області тривають робот из будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонтів та облаштування фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти.
Наразі у Миколаївській області тривають роботи з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонтів та облаштування фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти.
Кількість ЗСЦЗ закладів освіти, в яких створено умови щодо доступності для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю становить 52 об’єкти (25 протирадіаційних укриттів та 27 найпростіших укриттів).
2_2_1_Методичні рекомендації_громади
Досвід роботи Миколаївської ЗОШ № 36.
Заклади освіти Миколаївської області долучились до реалізації флагманських проєктів, зокрема проєкту «Безбар'єрні маршрути». Заходи відбуваються в рамках реалізації Національної стратегії із створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Міністерство розвитку громад та територій України пропонує флагманський проект «Безбар’єрні маршрути» за участі органів місцевого самоврядування.
Міністерство розвитку громад та територій України розробило та затвердило Методичні рекомендації щодо забезпечення доступності будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти для маломобільних груп населення.
Методичні рекомендації розроблено з метою надання методичної допомоги для власників (балансоутримувачів) будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти щодо створення в закладі освіти безперешкодного середовища, забезпечення рівних можливостей усіх учасників освітнього процесу та відвідувачів.
Даний посібник пропонується використовувати як допоміжний інструмент при визначенні ключових проблем/бар'єрів під час створення в закладі освіти безбар'єрного простору та формування рішень для їх розв'язання/усунення.
Одним з пріоритетів державної політики з безбар’єрності є створення, забезпечення та підтримання відповідних умов для навчання в інклюзивних класах (групах), на робочому місці для працівників закладів освіти та для відвідувачів закладів освіти (зокрема, батьків).
У посібнику визначено Першочергові заходи з облаштування доступності, серед яких – облаштування пішохідних доріжок до закладів освіти, місць для паркування, прилеглої території, пандусу, входів до будівлі, коридорів, приміщень та ліфтів, санітарно-гігієнічних приміщень.
Безбар’єрний простір: затверджено Методичні рекомендації щодо забезпечення доступності закладів освіти.
Важливо зазначити, що необхідно також облаштовувати доступні приміщення для вихователів, вчителів, викладачів, наукових співробітників та іншого персоналу, що належить до маломобільних груп населення.
Заклади освіти визначено одним з основних пріоритетів створення безбар’єрного простору у населених пунктах. Рекомендуємо ознайомитись з посібником за цим посиланням.
Методичні рекомендації розроблено на виконання Плану заходів на 2023 - 2024 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року.
ЗЗСО Методичні рекомендації інклюзія
→Брошура «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям»
Методичні рекомендації щодо організації роботи з учнями з інтелектуальними труднощами.
Оцінювання навчальних досягень дітей з ООП.
ПЕРЕГЛЯНУТИ лист МОНУ Розяснення про комплектування спеціальних груп в ЗДО