Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
24/04/2025
24 квітня 2025 року в стінах обласного Будинку художньої творчості Миколаївської обласної ради відбувся освітній захід — обласний майстер-клас кращих педагогічних практик у рамках проєкту «МОЯ педагогічна історія». Цього разу фокус був зосереджений на хореографічному мистецтві — одному з найяскравіших і найемоційніших напрямів позашкільної освіти.
Захід пройшов у офлайн-форматі, зібравши кращих керівників хореографічних колективів закладів позашкільної освіти з усієї Миколаївської області. Учасників тепло привітала директор обласного Будинку художньої творчості, Заслужений працівник освіти України, кавалер ордену княгині Ольги ІІІ ступеня — Лариса Щукіна. У своїй вітальній промові вона наголосила на важливості обміну досвідом серед педагогів та ролі хореографії у формуванні естетичного смаку й патріотичного виховання молоді.
У межах програми заходу учасники поділилися своїми напрацюваннями, методиками викладання та авторськими підходами до розвитку дитячої творчості:
Олена Куліш, керівник «Зразкового художнього колективу» хореографічного ансамблю «Усмішка» Первомайського міського ДЮЦНВ, провела майстер-клас з народного танцю. Вона поділилася унікальними методиками вивчення традиційного українського танцю. Ще одним напрямком майстер-класу була танцювальна терапія, яка сприяє емоційному розкриттю дітей та використовується як ефективний інструмент для зняття психоемоційної напруги та покращення настрою в дитячому колективі.
Ігор Кленцар, керівник «Зразкового художнього колективу» гуртка класичного танцю «Tour De Force» БТДЮ Інгульського району м. Миколаєва, презентував майстер-клас з сучасного танцю. Його заняття було наповнене динамікою, імпровізацією та свіжим баченням хореографії. Особливу увагу він приділив техніці сучасного танцю, роботі з музикою та вираженню індивідуальності виконавця через рух.
Захід став справжнім майданчиком для натхнення, обміну досвідом і професійного зростання. Педагоги мали змогу не лише поглибити свої знання, а й отримати нові ідеї для творчої реалізації в роботі зі своїми вихованцями.