Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
20/03/2025
Хореографічна творчість педагогів в позашкіллі Миколаївщини є ключовим чинником розвитку естетичного, культурного та фізичного виховання дітей. Вона охоплює як методичні, так і творчі аспекти роботи, спрямовані на формування індивідуального стилю викладання, створення оригінальних постановок і впровадження інноваційних підходів у
У період війни роль хореографічного мистецтва у позашкільній освіті Миколаївської області набуває особливого значення. Танець стає не лише засобом фізичного розвитку дітей, а й важливим елементом психологічної підтримки, збереження культурної ідентичності та емоційного вираження.
Обласний Будинок художньої творчості Миколаївської обласної ради є ключовим центром підтримки педагогів, які працюють у сфері хореографічного мистецтва. В умовах сучасних викликів, особливо під час війни, методична, психологічна та організаційна допомога педагогам є вкрай необхідною для забезпечення ефективного навчального процесу та збереження культурного виховання дітей.
19 березня 2025 року обласним Будинком художньої творчості Миколаївської обласної ради було проведено онлайн-захист робіт учасників ІІІ етапу проєкту «МОЯ педагогічна історія» (для хореографічних гуртків та ансамблю ложкарів «Веселка»).
Цей напрямок представили керівники гуртків:Віра Раскіна (обласний Будинок художньої творчості Миколаївської обласної ради), Олена Куліш(Первомайський міський дитячо-юнацький центр національного відродження Первомайської міської ради), Ігор Кленцар (Будинок творчості дітей та юнацтва Інгульського району), Альона Дудукіна (Миколаївський державний Будинок художньої творчості), Лілія Белінська (Вознесенський міський Центр дитячої та юнацької творчості).
На онлайн-зустрічі педагоги-хореографи активно поділилися своїм професійним досвідом, демонструючи нові методики викладання, авторські підходи до постановки танцювальних композицій, використання інноваційних технологій у хореографічному мистецтві.
Інноваційні підходи педагогів у викладанні хореографії сприяють підвищенню ефективності навчального процесу, розвитку творчих здібностей дітей та адаптації позашкільної освіти до сучасних викликів, збереженню та популяризації національної культури. Застосування цифрових технологій, інтеграція з іншими видами мистецтва, використання інтерактивних методів дозволяє зробити заняття цікавими, змістовними та актуальними для молодого покоління.
Лариса Щукіна - директор обласного Будинку художньої творчості Миколаївської обласної ради, Заслужений працівник освіти України, кавалер ордену княгині Ольги ІІІ ступеня, амбасадор цього проєкту привітала педагогів хореографічних гуртків, які перейшли до ІV етапу.
Отже, під час війни хореографічна творчість у позашкільній освіті стає не лише засобом навчання, а й важливим психологічним та патріотичним інструментом. Педагоги адаптували методики викладання, використовуючи онлайн-формати, арт-терапевтичні практики та патріотичну тематику у творчих постановках. Попри складні умови, хореографічне мистецтво залишається важливим елементом культурного життя, сприяючи збереженню національної ідентичності та підтримці дітей в умовах стресу.
Танцюємо, щоб перемогти!