Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
28/02/2025
Штучний інтелект (далі – ШІ) у закладах освіти вже перестав бути далекою фантастикою — він стрімко входить у щоденну педагогічну практику, змінюючи способи викладання та взаємодії з учнями. 27 лютого 2025 року у Миколаївському обласному Центрі національно-патріотичного виховання, туризму та краєзнавства учнівської молоді (далі – МОЦНПВТК УМ) відбулось перше з трьох занять в рамках освітнього хакатону «Мислити креативно, діяти критично: штучний інтелект як помічник у роботі педагога-позашкільника».
До участі у заході приєднались педагоги закладів освіти Березнегуватської, Снігурівської, Веснянської, Горохівської, Новобузької, Доманівської, Арбузинської, Первомайської, Нечаянської, Дорошівської, Мигіївської, Широківської, Казанківської територіальних громад, міст Миколаєва, Первомайська, ВознесенськаМиколаївської області, Охтирської міської ради Сумської області та МОЦНПВТК УМ.
Вітаючи присутніх, в.о. директора МОНПВТК УМ Тетяна Андрійчук відзначила, що ШІ відкриває нові можливості для персоналізації навчання, розвитку медіаграмотності та формування цифрової компетентності в освітян. Звучить перспективно? Безумовно! Однак, важливо використовувати ШІ як доповнення, а не заміну традиційного викладання. Відкриваються нові горизонти, але водночас постає питання: чи не втрачають учні навичок критичного мислення, коли відповіді можна отримати миттєво? Розумне поєднання цифрових технологій і класичних методик — ключ до якісної освіти. Саме ця ідея червоною ниткою пронизувала хід заняття.
Спікеркою заходу виступила методистка МОЦНПВТК УМ Зьомша Інна Петрівна. Учасники хакатону познайомились з можливостями окремих ШІ-інструментів (Poe, Nepkin, Suno, Prezi, Gamma, Supermeme, Mylens.ai та інші), що допомагають у створенні навчальних матеріалів. Інна Петрівна на власному досвіді проілюструвала сильні і слабкі сторони кожного з розглянутих інструментів і спільно з присутніми попрактикувались у їх використанні. Своїми першими напрацюваннями учасники хакатону обмінювались на дошці спільної роботи Padlet.
Хакатон став чудовою можливістю для педагогів апробувати нові технології та обмінятися досвідом. Освіта майбутнього — це синергія традиційних методів і сучасних цифрових можливостей. Головне — використовувати їх з розумом, не забуваючи про головну роль педагога: надихати, навчати та формувати особистості.
На усіх зареєстрованих учасників уже наступного тижня чекає продовження цікавої подорожі у світ корисного і прикладного штучного інтелекту.