Головна » Новини
Українська | Русский | English
Головна Оголошення Новини Нормативно-правова база АКТУАЛЬНО Доступ до публічної інформації Звернення громадян

Новини

Педагоги ОБХТ взяли участь у вебінарі на освітньому проекту «На Урок»: «Подолання стресу та попередження професійного вигорання: практики ресурсування в кризових умовах».

30/05/2023

Це інформаційний вебінар, як методична допомога. Відеозапис вебінару у безкоштовному доступі розміщений на сайті https://www.youtube.com/watch?v=KGWBO-sv5qI, рекомендуємо переглянути у будь-який час заступникам, методистам, педагогам позашкільної освіти, адміністраторам закладів освіти, практичним психологам і соціальним педагогам, всім педагогам, незалежно від фаху та закладу освіти, в якому здійснюється професійна діяльність.

Автор вебінару Преображенська Вікторія випускниця Школи Інженери Порозуміння, медіаторка ГО «Ла Страда-Україна», практикиня емпатійної та резонансної підтримки, арт-фасилітаторка, кандидатка в сертифіковані тренери центру Ненасильницького спілкування.

Подолання стресу та попередження професійного вигорання є одним із найбільш актуальних запитів сьогодення від спільнот, які працюють із людьми, зокрема – для освітян. Тож на вебінарі ми розглянули ознаки стресу та професійного вигорання, спробували налаштувати «внутрішній» барометр на ідентифікацію стресу та вигорання, а також розглянули різні практики ресурсування, а також спробували створити власну систему підтримки.

Зміст

-      Ознаки стресу та професійного вигорання.

-      Самоемпатія та турбота про себе як базові навички подолання стресу та попередження професійного вигорання.

-      Практики ресурсування та система підтримки.

Очікувані результати: Учасники та учасниці вебінару змогли краще зрозуміти та ідентифікувати ознаки стресу та професійного вигорання; навчилися визначати та оцінювати свій внутрішній стан та розуміти, як варто себе підтримати в конкретній ситуації; отримали поради з використання наявних практик ресурсування та того, що працює в рамках системи підтримки.

Всі новини →