Головна Оголошення Новини Нормативно-правова база АКТУАЛЬНО Доступ до публічної інформації Звернення громадян

ВСЕ про інклюзивно-ресурсні центри Миколаївської області

 На підтримку інклюзивного навчання та супроводу дітей з особливими освітніми потребами у 2024 році в області функціонують 27 ІРЦ, в яких працюють 149 педагогічні працівники. 24 ІРЦ мають архітектурну доступність, санітарно-гігієнічні кімнати пристосовано для маломобільних осіб, та тих, хто пересувається на візках, наявні спеціальні поручні, рівень доступності. Дотримано вимог щодо відповідності безбар'єрності приміщень та будівель ІРЦ.

Відповідно до плану роботи департаменту освіти і науки Миколаївської обласної військової адміністрації та МОІППО проведено моніторинг діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти щодо впровадження інклюзивного навчання в умовах воєнного стану, під час якого перевірено забезпечення функціонування інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до нормативів.

ПЕРЕЛІК ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

ПЕРЕЛІК ІРЦ 

 На сьогоднішній день на території Миколаївської області працюють три мобільних ІРЦ, які  надають системний психолого-педагогічний супровід  усім дітям, які цього потребують.

Наявність таких автомобілів є ключовим та якісним інструментом  надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами, які не мають  змоги дістатися до навчальних закладів, до інклюзивно-ресурсних центрів з тих чи інших причин.

Ці унікальні пересувні ІРЦ обладнані усіма необхідними корекційно-розвивальними технологіями та інструментами, як і традиційні інклюзивно-ресурсні центри. Кожен автомобіль спеціального призначення для задач інклюзії має дидактичні матеріали для проведення корекційної роботи логопеда, психолога та дефектолога. Обладнання є універсальним, підходить для обстеження, корекції, навчальної діяльності дітей різного віку та з різними особливостями розвитку.

Завдяки таким мобільним центрам фахівці мають змогу надавати належну фахову допомогу дітям з віддалених районів області, які цього потребують, долаючи соціальну ізольованість.