Головна | Оголошення | Новини | Нормативно-правова база | АКТУАЛЬНО | Доступ до публічної інформації | Звернення громадян |
14/02/2019
14 лютого 2019 року навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Миколаївській області на базі Миколаївського професійного суднобудівного ліцею імені Героя Радянського Союзу В. О. Гречишникова проведено засідання «Школи молодого фахівця» для новопризначених заступників директорів з навчально-виробничої, навчально-методичної роботи та методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.
У ході роботи з категорією «Новопризначені заступники директорів з навчально-методичної роботи та методисти закладів професійної (професійно-технічної) освіти області» обговорено питання щодо дотримання нормативно-правового забезпечення при організації навчально-методичної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, вимоги до планування методичної роботи; презентовано досвід роботи над єдиною проблемною темою закладу освіти та особливостей вибору форм методичної роботи за результатами діагностики, орієнтовний перелік документів та матеріалів, що зберігаються у методичному кабінеті.
З метою підкріплення теоретичного підґрунтя практичною складовою для учасників засідання організовано практичну роботу з теми «Робота з документацією» та роботу в групах з реалізації таких завдань:
«Підготовка проекту рішення педагогічної ради за обраною темою»;
«Атестація педагогічних працівників. Методичні рекомендації до планування системи заходів, спрямованих на всебічне комплексне оцінювання педагогічної діяльності»;
«Вимоги щодо ведення журналів обліку теоретичного навчання»;
«Єдині вимоги до ведення ділової документації у закладах професійної (професійно-технічної) освіти».
Проведено психологічний тренінг «Пізнай себе».
Учасники заходу за категорією «Новопризначені заступники директорів з навчально-виробничої роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти області» обговорили нормативно-правове забезпечення освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, вимоги до впровадження стандартів професійної (професійно-технічної) освіти на основі компетентнісного підходу, вимоги до ведення журналів теоретичного та виробничого навчання, методики перевірки журналів з урахуванням аналізу виконання навчальних планів і програм; отримали рекомендації щодо розроблення робочих навчальних планів та практичні поради щодо складання розкладу занять.
Презентовано досвід роботи на посаді заступника директора з навчально-виробничої роботи «Сходинками творчості і вдосконалення» (Кваша Т. В., заступник директора з навчально-виробничої роботи Казанківського професійного аграрного ліцею).
Проведено практичну роботу щодо розроблення робочого навчального плану та розкладу занять.
З метою реалізації зворотного зв’язку для учасників засідання проведено рефлексію.