Департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації » Новини
Українська | Русский | English
Головна Оголошення Новини Нормативно-правова база Актуально Доступ до публічної інформації Звернення громадян

Новини

Обговорення змін в інклюзивному середовищі закладів освіти.

14/01/2022

 12 січня 2022 року на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся інформаційно-консультативний семінар із теми «Організаційно-методичні підходи до оцінки освітніх труднощів та визначення рівнів підтримки в закладах освіти». Із вітальним словом до учасників семінару звернулися Шуляр Василь Іванович, д.пед.н., доцент, директор МОІППО, заслужений учитель України, Веліховська Алла Борисівна, директор департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації, Руденко Надія Володимирівна, начальник відділу інклюзивної освіти та роботи з інтернатними закладами департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації. Також у заході взяли участь начальник управління Державної служби якості освіти в Миколаївській області Голубченко Тетяна Дмитрівна, Колінко Олена Альбертівна, заступник начальника управління Державної служби якості освіти в Миколаївській області – начальник відділу інституційного аудиту. До семінару приєдналися директори та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів Миколаївської області, які мали можливість безпосередньо ставити питання представникам департаменту освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації, Державної служби якості освіти та працівникам обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти МОІППО. Головна мета заходу – надання методичної допомоги щодо встановлення рівнів підтримки учням з особливими освітніми потребами, а також обмін досвідом у питаннях, пов’язаних із забезпеченням якісного інклюзивного освітнього середовища в регіоні. Учасники семінару отримали відповіді на питання, що викликали суперечності в роботі ІРЦ щодо визначення категорій (типологій) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі. Результатом роботи є узгодження подальшого алгоритму міжвідомчої та командної взаємодії.

 

Всі новини →