Головна » Новини
Українська | Русский | English
Головна Оголошення Новини Нормативно-правова база АКТУАЛЬНО Доступ до публічної інформації Звернення громадян

Новини

Відбувся супервізійний кейс-семінар «Інноваційні моделі та форми організації корпоративного навчання керівних та педагогічних кадрів в умовах реформування освіти»

29/10/2019

 25 жовтня 2019 року на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся супервізійний кейс-семінар «Інноваційні моделі та форми організації корпоративного навчання керівних та педагогічних кадрів в умовах реформування освіти» (далі – Семінар) для керівників та працівників науково-методичних установ міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад Західного та Північно-Західного регіональних центрів розвитку освіти Миколаївської області (міст Южноукраїнська, Вознесенська, Арбузинського, Врадіївського, Вознесенського, Доманівського районів, Арбузинської, Доманівської селищних та Благодатненської, Дорошівської, Олександрівської, Мостівської, Бузької, Прибужанівської, Прибузької сільських рад Миколаївської області).

Під час проведення когнітивно-діяльнісного модуля «Оволодіння новими технологіями організації методичної роботи на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів» учасники Семінару опанували корпоративні методи проведення таких науково-методичних заходів професійного розвитку педагогів, як:

метафорична гра – інтерактивний метод корпоративного розвитку персоналу;

баскет-метод-ситуативно-імітаційний метод оцінки і навчання – сучасний інструмент професійного вдосконалення керівних і педагогічних кадрів.

Практична складова заходу містила максимально наближені до реальних професійних ситуацій завдання: учасники вчилися організації освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти через метафоричну ділову гру, переконались у важливості командної роботи в забезпеченні якості освітніх послуг, сформували навички мультипрограмної роботи під час аналізу ділової документації, використали матрицю Ейзенхауера для ранжування проблем за їх важливістю/терміновістю, вчилися делегувати повноваження, розробляти окремі нормативні документи, використовувати чек-лист під час аналізу ділових паперів та поточних справ, приймати рішення тощо.

У заході взяли участь 30 осіб.

Всі новини →